tirsdag den 15. juli 2008

Ondskabens hotel

Ja, altsaa det sted som vi havde fundet og som vi tog ud til igaar hed Mascot Beach Resort og ser rigtig fint ud paa nettet og havde ayerveda massage.
Vi tog tilbage til hotellet pakkede og fandt en bus til Kannur, 93 km nord for Kalikut(kostede ca 6,50kr). 3 timer i haesblaesende tempo af bitte smaa veje med kaempe sotre modkorende lastbiler.. suk..
Vi kom frem omkring kl 19.30 i morke. Forst fik vi et rum uden a\c og det er big no go!! Forst sagde de at der ikke var noget, men da jeg hidsede mig op var der pluseligt et. Det var i stuen og der stod en stor forsamling maend uden for huset da vi blev vist der over(de var til fest fandt vi senere ud af). Vaerelset var ikke rent, badevaerelset var raaddent, sengetojet var beskidt, ingen fjernbetjening til a\c, kun et haandklaede og da jeg ville ringer over for at klage virkede telefonen ikke. Uden for vores dor blev der efter lidt tid fyret op for de vilde inder-disco og mange rygende og drikkende maend. Festligt! Dem var jeg dog ude og oeffe af senere uden resultat.
Da vi begge begyndte at fantasere om vilde flugt muligheder bestemte jeg mig for at machere over og vaere rabbenskralde. Vi fik som resultat nyt sengetoj og et til haandklaede og lofte om at festen skulle slutte senest kl 23(den sluttede 23.10 - ikke fordi jeg sad og kiggede paa klokken eller noget...). Trods alt sov vi ok, men var mere end klar til afgang da vi slog oejnene op.
Maja fandt mug paa hendes toastbrod, men eftersom jeg allarede havde aedt mit saa valgte hun at vente med at sige det til senere. Det er det jeg siger.. stand up veninde! =)

Naa, nu sidder vi paa et mega dyrt, men lovely hotel ned til stranden med pool og kan saa smaat grine af vores natlige drama. Vores vaerelse er prop fyldt med gekkoer, men rent og koeligt og freeeeesh. I morgen skal vi paa sightseeing her i Mangalore, Karnataka(hvis nogen vil google hvor vi sidder).
Om et par dage er planen at tage til Goa og bo paa Oceanic Hotel.

Over and out fra living with nature Maja og Joan!!

4 kommentarer:

Zette sagde ...

Kan I ikke lære at holde af de der gekkoer? Lyder ellers som oplevelse på oplevelse - godt I har hinanden! - og os andre at dele det med.
Fortsat god tur - pool og varme lyder forlokkende - DK er lidt for køligt efter min ferie-i-DK-smag!

Anonym sagde ...

way to go !!
I er nogle seje tøser :-)

spunky sagde ...

sheeees main det var sgu da lidt af en grænseoverskridende oplevelse!

godt at i trods alt er ved godt mod.

håber for jer at turen fremover ikke byder på uhumskheder af den karrakter.

god tur videre

Anonym sagde ...

Zette:
Altsaa, jeg vil sige at vi saa smaat er ved at vaere der med gekko kaerlighed, men eftersom vi nu er havnet paa et hotel, hvor der ingen er, er der jo fare for, at vi kommer ud af traening!

Tanke:
Det er totalt cool her nede! Og ikke saa farligt, som man skulle tro :o)

Spunkster:

Tak skal du have mister. Vi klarer skaerene og staar ved hinanden side i tykt og tyndt!

Alle:
tak for kommentarerne. Vi er rigtig glade for, at i har lyst til at foelge med i vores strabadser i det indiske