mandag den 28. juli 2008

Hjemme igen...

Efter nogle våde dage i Mumbai med masser af shopping og irritation over arabere på ferie, blev det tid til at rejse hjem.
Så sidder man her med grus fra Mumbais gader mellem tæerne i sin lejlighed og er helt tom indvendig. Det har været en fantastisk rejse og jeg har oplevet et land så langt fra alt hvad jeg har kendt tidligere.
Nu skal jeg i seng, men en super kort opsummering herfra Stockholm kl 01.23 mandag nat:
Det bedste ved rejsen var uden tvivl at jeg delte den med Maja.
Det værste ved rejsen(her taget i betragtning at jeg HVER nat i Mumbai var ude og skælde folk ud og de larmende arabere..) var faktisk at sige farvel til Maja i lufthavnen....

=)

1 kommentar:

spunky sagde ...

tak for en god underholdende rejsebeskrivelse...

og velkommen hjem til jer begge